Resultats de la cerca
VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME (CIVRM)
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
Nou Itinerari d'Història per a la selectivitat
Aquesta activitat és un recorregut per les sales del Museu dedicades als segles XIX i XX,
Parlem d’energia i fem un forn solar
Taller teòric i pràctic que tracta l'ús i les fonts d'energia i la problemàtica del canvi climàtic. Els participants podrán elaborar un forn solar artesanal.
Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Dret a l'alimentació: Des d'una perspectiva Nord-Sud global i de gènere
Formació en la qual s'introdueixen els conceptes bàsics del dret a l'alimentació des d'una mirada de Justícia Global.
Gestos (extra)ordinaris (Barcelona)
La dansa dels moviments quotidians
Visita a la potabilitzadora de Manresa
Visitem les instal·lacions on es potabilitza l’aigua de consum humà de Manresa, que arriba a la ciutat des del Llobregat mitjançant la Sèquia i és embassada al llac artificial de l’Agulla.
Visita guiada al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar.
Iniciació a l'esquí de fons a la Cerdanya
Un descobriment de l'esquí de fons com a modilat d'esport d'hivern, en un entorn segur i controlat.
Una majoria invisible. Les dones a la fàbrica
Taller per reflexionar sobre el paper que va tenir la dona en les fàbriques tèxtils catalanes
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.