Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “Veus del Pacífic” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
La creació i la innovació en les cultures oceàniques
MOVIC, a CLIL Music Programme
Bases teòriques sobre la música com a eina per a l'ensenyament-aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera.
Taller disseny i impressió 3D
Un taller pràctic on l’alumnat descobreix el món del disseny 3D i la impressió digital. A partir d’un repte creatiu, aprendran a modelar objectes amb eines digitals senzilles.
Un volcà i el seu entorn
Comprendre el procés de formació del volcà del Montsacopa i identificar els elements del paisatge que l'envolta i l'acció transformadora dels humans.
LA TAULA CUBISTA
Taller d'art sobre el moviment cubista de Picasso
Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME (CIVRM)
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
Desafiaments matemàtics
L'emoció dels desafiaments matemàtics
ESCOLARS – Un dia al Pirineu
Gaudeix d'una estada de 1 dia on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida.
Fes-te teu el museu
Voleu fer visita lliure al Museu amb el vostre grup escolar? Heu pensat que el Museu és un gran recurs educatiu?
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.