Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
L’art de Matisse més enllà del creador
LA MALETA DE LA KAYRA I EN MALIK
Entre tot el grup compartim coneixements envers la cura dels gats i gossos i aprenem a responsabilitzar-nos dels nostres companys animals respectant la seva naturalesa i la convivència ciutadana.
Parlem d’energia i fem un forn solar
Taller teòric i pràctic que tracta l'ús i les fonts d'energia i la problemàtica del canvi climàtic. Els participants podrán elaborar un forn solar artesanal.
PIANO CLOWN CONCERTO
Un espectacle diferent, sense paraules. Música i Clown creen una simbiosi en l’escenari poques vegades vista. Tot el que succeeix en el seu món és diferent
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Paleoclimatologia, bigdata i canvi climàtic.
Quines proves té la comunitat científica per afirmar l’existència d’un canvi climàtic produït per l’activitat humana? La paleoclimatologia, ens hi pot ajudar!
L'energia pel canvi
L'activitat telemàtica "L'energia pel canvi" vol donar a conèixer la relació entre el consum energètic (i de recursos) i el canvi climàtic.
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockCiència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.Projecte Electricitat-2
Taller on els nens i nenes experimentaran els principis de l'electricitat i el magnetisme amb diferents materials.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.