Resultats de la cerca
Investiga la vacuna del VIH (Barcelona)
Taller d'investigació biomèdica
Descobrim el bosc amb els sentits
Descobrir com és el bosc que ens envolta fent servir els sentits, aprendre sense posar noms, només amb allò que percebem en cada moment
Reaccions químiques
Com podem relacionar el nostre dia a dia amb la química? Què és una reacció química? Què la diferencia d’una mescla?
DE L'ART AL DISSENY: APRENEM A COMUNICAR
Quin és l’origen de l’expressivitat artística i com aquest art pot influir en el disseny gràfic actual? Aquestes són algunes de les qüestions que intentareu resoldre durant aquesta activitat.
Medicina genòmica: de ciència-ficció a realitat
Com detectem alteracions genètiques cardiovasculars
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.Calculadora de la nota de tall
Recurs per calcular la nota d'accés ideal per arribar a la nota de tall desitjada! - Preparats, Llestos, Universitat!Itinerari: Interpretar un entorn plural
Un esbós de la diversitat
Olimpíada de Geologia de Catalunya
Concurs per animar i implicar els estudiants de batxillerat en el coneixement d’aquesta ciència, tot remarcant la seva importància en el món actual i promocionant el seu progrés i desenvolupament.
La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.Mostrant 1-10 de 2.137 elements.