Resultats de la cerca
La petjada ecològica dels aliments: Cap a una alimentació de temporada i proximitat!
Taller sobre la petjada ecològica els aliments i la sostenibilitat, en què es mostra la importància dels aliments de temporada i proximitat.
JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!LA CIBERCAPUTXETA VERMELLA - Mossos d'Esquadra
Presentació participativa on els alumnes repasse a través del conte adaptat de la Cibercaputxeta Vermella, els principals perills que es poden trobar a la xarxa.El càncer en imatges
El càncer a través de ressonàncies i radiografies
Aireja't en bici a Can Picó (activitat doble)
Aquesta activitat té per objectiu combinar la circulació en bicicleta amb l’estudi de la qualitat de l’aire de l’entorn per on circularem.
CURSA D'ORIENTACIÓ I ARTESANIA AL POBLE ESPANYOL
Us atreviu a conèixer el Poble d'una manera ben diferent? Sabríeu guiar-vos només amb un plànol i una brúixola? Orientació, col·laboració i iniciativa es combinen en aquesta activitat en petits grups!
TALLER DE CONTRAPUBLICITAT
- Taller sobre publicitat - 3 hores de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 6/12 persones màxim
Moure per aprendre
Combinar moviment i aprenentatge és una eina perquè l’alumnat desenvolupi una forma diferent de comprendre i retenir els continguts escolars a través de la vivència en un entorn lúdic.
Som conductors
Per on viatja la llum des de l’interruptor fins a la bombeta que encén? Podem aconseguir que l’electricitat viatgi per qualsevol material? Aconseguirem construir un circuit elèctric?
Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.