Resultats de la cerca
Jornades de Portes Obertes
Entre el 9 i el 20 de febrer de 2026. Presentació dels graus que ofereixen les diferents facultats de la Universitat de Barcelona.
El mirall fantàstic
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.Taller de dansa africana
Taller de dansa africana
Taller de percussió La Cuina dels Ritmes
Taller de Percussió en el que jugarem amb un munt d'"estriments" de cuina. Sí. ho heu llegit bé, estriments, que no és cap altra cosa que estris de cuina utilitzats com a instruments per a fer ritmes!
El primer orgull és una revolta
Programa de curtmetratges sobre la diversitat afectiva i sexual
Una finestra al Miocè
Visita guiada a la sala d'exposició del CRIP, un centre de paleontologia amb moltes sorpreses.
Taller "Mirant el Sol"
Activitat per dur a terme a l'Observatori, o a l'escola. Per acostar el nostre estel als alumnes de tots els cursos.
Consell de les Persones Sàvies
El Consell de les persones (s)àvies, és una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones voluntàries del Museu, que es va iniciar en el curs escolar 1999-2000.
MÓN SANT BENET: Experiència Modernista
Visita modernista guiada
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.