Resultats de la cerca
Tallers de construcció KAPLA
Taller on es treballa concentració, equilibri, treball en grup motricitat fina i multitud d'altres aspectes depenen de l'edat dels participants
SOM VISITANTS (Museu Deu)
Visita general al Museu Deu.
La Castanyada Primària
Passejada i descoberta pel Bosc, xerrem amb la castanyera dels secrets del Bosc, Abres, fruites, llenya, caus ocells, bolets, herbes remeires... Repartim Castanyes per acabar de pasar una bona estona.
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.
Crea el teu podcast literari
Taller de creació de podcasts amb material professional
TITELLES: LA CASTANYERA CLOC, CLOC, CLOC
Les nostres histories són pròpies o adaptacions de contes populars, sempre essent molt conscients de quin és el nostre públic, els nens. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del púb
La tardor i el Pastor a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Vine a veure la tardor a la granja: recollirem fruits de la tardor, trobarem algún bolet i veurem els animals de la granja. Tallers de panallets i castanyada.
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualTocar l’evolució, la forma fa la funció
La relació entre la forma de les dents fòssils i la seva funció ens permeten entendre els hàbits alimentaris dels animals del passat i, indirectament, relacionar-ho amb el seu possible entorn natural.
COLÒNIES DE MUNTANYA per a escoles
Oferim un programa de colònies d'aventura i natura a La Molina, per a alumnes de totes les edats, durant la primavera! Allotjaments propis, cuina pròpia, activitats i monitoratge propis... Tot inclòs!
Mostrant 1-10 de 2.134 elements.