Resultats de la cerca
Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloLA DESCOBERTA DEL PAILEBOT SANTA EULÀLIA
Descobrim a bord com és i com navegava un vaixell a principis del segle XX en aquesta visita guiada al pailebot Santa Eulàlia, una embarcació construïda el 1918 per al transport de mercaderies.
Ecosistemes i la cadena alimentària
Taller teòric i pràctic que treballa els ecosistemes, la cadena tròfica i on els participants podrán veure i interaccionar amb diferents animals vius.
TALLER DE CAL·LIGRAFIA MEDIEVAL I IBERA
Amb pinzells i plomes d’au i tinta ferro gàl·lica escriurem amb cal·ligrafia medieval gòtica com feien els antics escribes.
Agafem el cabàs!
Taller participatiu en el qual els nens i nenes faran una dinàmica semblant al tradicional joc de l'oca, però amb preguntes específiques sobre els residus i, concretament, sobre la seva prevenció.
EL PETIT PRÍNCEP
El conte més famós de la literatura francesa ballat a càrrec del NS dansa. Un conte màgic de creixement personal i de recerca de valors com el respecte i l’estimació pels altres i l’entorn.
Mobilitat segura a primària - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per treballar hàbits i valors (convivència, tolerància, solidaritat, respecte i responsabilitat) relacionats amb la mobilitat segura.
Òptiques del bosc
Experimentant amb maneres de veure no humanes
Curs de facilitació en el món educatiu
Un curs que et dona eines per a la gestió emocional i per posar atenció als conflictes i a les dinàmiques de discriminació, dins del món educatiu.
Mostrant 1-10 de 2.133 elements.