Resultats de la cerca
NO + VIOLÈNCIES MASCLISTES
Taller per identificar i visibilitzar les violències masclistes, reflexionar sobre les seves causes i promoure actituds de responsabilitat i acció davant les situacions d’injustícia.
Descobrim el Turó Rodó de ma de l'Edereta
Introducció al món i la cultura dels íbers.ESPAIS DE LA BATALLA DE L'EBRE.
L’experiència recorre diferents espais a la Terra Alta i Ribera d’Ebre que foren emblemàtics al llarg de la Batalla de l’Ebre (riu, trinxeres, destrucció, record).
Una finestra al Miocè
Visita guiada a la sala d'exposició del CRIP, un centre de paleontologia amb moltes sorpreses.
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
Excursió escolar a Diadegranja.com
Diadegranja.com és un espai de natura i d'educació mediambiental. Excursió per la granja d'animals on els infants aprenen a relacionar-se amb respecte amb el mon de la natura
Els Recicloperats
20 jocs mecànics interactius aprofundim en les possibilitats estètiques i mecàniques que ens brinden els objectes i materials ja usats per convertir-los en reptes lúdics, jocs per tots els públics.
"Costureja"...qui diu que cosir és de iaies?
Els joves també poden aprendre costura bàsica de supervivència tot confeccionant un objecte útil,
EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
Què en saps del VIH/sida? (Tarragona)
Divulgant investigació i fomentant la prevenció
Mostrant 1-10 de 2.133 elements.