Resultats de la cerca
La Fàbrica de l'Aigua
Activitat matinal per infantil
Viatge al país de Marmarà
Teatre amb llum negra + visita guiada La Mariel ha perdut el seu peix imaginari, en Marmarà. Emprèn un viatge per cercar-lo, on viurà aventures sensacionals i descobrirà com es viu al fons del mar.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
Descobrim el Turó Rodó de ma de l'Edereta
Introducció al món i la cultura dels íbers.Planetari i Tallers a l'Escola. Preparem el curs 2025-26
A Explora360 apropem la ciència i l’astronomia al vostre centre educatiu amb tallers participatius i un planetari immersiu que traslladem i muntem al vostre espai.
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Rutes de coneixença de l’entorn escolar
Dissenyem itineraris didàctics per explorar els voltants de l'escola, integrant-los als projectes de classe per aprendre a l'exterior de manera pràctica i divertida.
Itinerari: Diversitat i Ramadà
Per fora i per dins
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Visita guiada al centre
Un espai a tocar de la Llacuna de la Tancada permet descobrir els aspectes més representatius de l’entorn natural i la vida en aquest territori: els ocells, la sal, la pesca tradicional i el paisatge.
Cinema i debat: El gran día (Barcelona)
Un documental per debatre sobre educació
Mostrant 1-10 de 2.132 elements.