Resultats de la cerca
So i acústica (Lleida)
Experiments per investigar el so
MÓN SANT BENET: De l'hort al plat
Taller de cuina a l’Hort d’Aprendre
ESCOLARS – Un dia al Pirineu
Gaudeix d'una estada de 1 dia on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida.
Aireja't en bici a Can Picó (activitat doble)
Aquesta activitat té per objectiu combinar la circulació en bicicleta amb l’estudi de la qualitat de l’aire de l’entorn per on circularem.
LES ESTACIONS DEL MEV: LA TARDOR
Amb les arts plàstiques coneixem el romànic i el gòtic. Descobrim les obres i composem un frontal i un retaule.
Natura, geologia i història al Parc Natural de Sant Llorenç
El Parc de Sant Llorenç és un gran recurs educatiu a l'aire lliure. Us preparem recurreguts i activitats adaptades als diferents nivells educatius per descobrir els seus valors naturals i històricsVida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockMoviments celestes
Astronomia en directe
Programes en línia per crear infografies extraordinàries i molt més
Diferents webs gratuïtes per crear infografies dinàmiques, espectaculars i personalitzades en pocs minuts.
Mostrant 1-10 de 2.132 elements.