Resultats de la cerca
La Facultat de Ciències de la Terra de la UB va a les escoles
El professorat i personal investigador en formació de la Facultat s’ofereix per anar als centres educatius a fer una xerrada sobre un tema d’actualitat.
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...Que peti la plaça!
Espectacle musical ideal per a qualsevol tipus de festa de l'escola, Carnestoltes, final de curs, castanyada...Apta per a totes les edats.Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura
La lliçó de Matisse
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller: La granja en 4D
Podem sentir les olors, els sons i tocar elements de la granja sense sortir d'una habitació? Amb aquest taller sensorial podrem connectar amb la granja alhora que posem a prova els nostres sentits.
Visita dinamitzada a “Veus del Pacífic” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
La creació i la innovació en les cultures oceàniques
EL NADAL I EL TIÓ A LA GRANJA
Un Nadal en plena natura, en un entorn idíl.lic i nadalenc!
TITELLES: NO TINC POR
Espectacle de teatre i titelles: Una història quotidiana, divertida i participativa per tothom. Perquè... Qui no té por?
Visita aventura al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Aventura en grup pel nucli urbà de Sant Feliu Sasserra
La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.Mostrant 1-10 de 2.132 elements.