Resultats de la cerca
Taller de robòtica amb Lego Education
Taller de robòtica i programació amb material de Lego Education (Spike, WeDo 2.0, Mindstorms).
Traspatràs
Obra de teatre sobre l'educació viària, el civisme, el reciclatge i la prevenció. L'espectacle combina la màgia, la música, les figures de globus i l'art del clown.
Mini joc amb Scratch: Ocell
Programem una versió simplificada del conegut joc “Flappy Bird”, on l'ocell protagonista ha d'esquivar columnes per seguir avançant
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.Reptes de la prehistòria
L'activitat s'organitza a partir de tres dinàmiques que es duran a terme a sales i/o al taller d'història.
Bosc Elàstic
El circuit de xarxes en alçada, passadissos i tobogans ja està a punt per tornar a saltar, jugar, i riure de valent!
CONSTRUIR AMB CIMENT
Aquest taller permet que els alumnes experimentin amb les propietats del ciment que en fan d’ell un material de construcció clau en la transformació del paisatge.
Aventures de cine
En grups prepararan el guió i l’storyboard d’un curtmetratge de cinema mut del qual ells mateixos en seran els actors.
Mostrant 1-10 de 2.132 elements.