Resultats de la cerca
Molt més que paraules. Expressió corporal al cinema mut
Descobrirem el cinema mut i explorarem les nostres emocions a través de l'expressió corporal.
Les Trementinaires
Buscarem, collirem, olorarem i tastarem plantes aromàtiques i medicinals. Farem una bosseta d'olor que s'emportaran a casa.
EL COMPOSITOR A L'AULA
Trobada del compositor amb els estudiants a l'aula fomentat els valors de la creativitat extensible als diferentes sectors de la nostra societat.
Taller de còmic: Acció i Moviment
En aquest taller aprendrem a donar expressivitat al cos dels personatges i hi afegirem recursos per representar el moviment al dibuix estàtic mitjançant les línies cinètiques.
Som dins d'un volcà
Taller en què els infants es posen a la pell dels experts en vulcanologia per resoldre un repte: som dins un volcà? A través d’un treball de camp i al laboratori, s’aconsegueix resoldre les hipòtesis.
MICROPLÀSTICS AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a batxillerat.
Visita comentada a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art”
Explorant unes altres maneres de veure
Descobrim el Turó Rodó de ma de l'Edereta
Introducció al món i la cultura dels íbers.CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
Aprenentatges de l’amor: Les relacions afectives en l'audiovisual
Desmuntarem els tòpics de l'amor romàntic que veiem en pel·lícules i sèries i explorarem alternatives en els models de relació afectiva i sexual.
Mostrant 1-10 de 2.134 elements.