Resultats de la cerca
La música i el so, la gran emoció visual (Lleida)
Combinant imatges amb sonoritats diferents
MAREMÀQUINES, UN MAR DE MÀQUINES
Aquest taller permet a l’alumnat conèixer alguns sistemes tecnològics de la vida quotidiana aplicats a l’enginyeria naval, utilitzant peces de LEGO..
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Tarragona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
L'entorn de Mas de Colom
Activitat de descoberta ambiental
Premis Treballs de Reccerca - Àmbit d'Humanitats i Ciències Socials
Premis als treballs de Recerca de caràcter humanístic i Ciències Socials
Animals del passat, excavem-los!
Aprendrem com es formen els fòssils i ens convertirem en paleontòlegs per excavar un fòssil d'un animal desaparegut i descobrirem com eren els animals que vivien a les nostres terres fa milions d'anysTúnel de vent
Windoor Barcelona ofereix una experiència educativa i emocionant de túnel de vent, on l’alumnat pot experimentar la sensació de volar en un entorn totalment segur.
Les nebuloses
Taller d’il·lustració científica amb Julia Moreno
Visita la UAB
La UAB t'ofereix moltes activitats perquè puguis conèixer de prop els nostres estudis i instal·lacions.
Missió Setciències
Missió Setciències té per objectiu despertar l'interès dels infants envers l'astronomia i l'apassionant món de les ciències mitjançant el clown, la màgia i els titelles.
Mostrant 1-10 de 2.134 elements.