Resultats de la cerca
LUDOTECA DE RACONS
Jugar sense parar! Això és el que faràs en aquesta ludoteca pensada per gaudir al màxim del joc lliure.
Cinema i debat: Wonder (Barcelona)
A partir de la pel·lícula l'alumnat debatrà al voltant del fenomen de l'assetjament escolar i a través del diàleg es podrà replantejar els seus propis prejudicis.
Sortida Robinson
La combinació ideal: navegació en vaixell i senderisme apte per tothom!
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
EL CASTELL DE PENYAFORT. HISTÒRIA D'UN EDIFICI MIL·LENARI
Aquesta visita permet a l'alumnat descobrir la història de l'edifici que millor explica la història de Santa Margarida i els Monjos, el castell de Penyafort.
Titella electrònica
Fem servir materials reciclats i la placa micro:Bit per crear una titella electrònica.
Aleta de tauró
Taller experimental + visita lliure a L'Aquàrium. Com són els taurons? Què mengen? Com neixen? Esbrinem-ho!
Taller de Circuits Elèctrics
Piles, llums LED, cables, motors, interruptors, timbres, resistències… Construirem circuits elèctrics amb diferents materials i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
Prova imatges
dmskjghjcxkñ
La Factoria de l'Aigua
Espai de Tinkering
Mostrant 1-10 de 2.134 elements.