Resultats de la cerca
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOQui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
Brama del cèrvol - colònies de tardor a La Molina
A les colònies de la brama del cérvol, farem un seguiment del cérvol, amb observació i escolta de la brama, de la mà d’un biòleg especialitzat, combinat amb activitats esportives i d'aventura!
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és, a través d'una visita guiada, donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb elevat valor ecològic.
L'estratègia ho és tot
L’activitat consisteix a resoldre cinc reptes d’estratègia diferents en grup que posen a prova l’enginy dels alumnes.. No tot és blanc o negre.
Visita comentada a “Veus del Pacífic”
Les tradicions artístiques dels illencs del Pacífic
Viatge pel Sistema Solar amb astroxperiences.com
Mitjançat un simulador 3D farem un viatge pel nostre sistema solar, visitant cadascú dels planetes i veiem com són de prop, inclòs el seu interior
Temps de castells
A les sales del Museu descobrim qui eren i com vivien els habitants del nostre territori en aquesta etapa tan llarga de l'edat mitjana.
Mostrant 1-10 de 2.140 elements.