Resultats de la cerca
EL COR DEL VOLCÀ
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en JordàInsectes i bestioletes
Animeu-vos a conèixer els insectes i altres bestioletes que hi ha en la natura!
Moure per aprendre
Combinar moviment i aprenentatge és una eina perquè l’alumnat desenvolupi una forma diferent de comprendre i retenir els continguts escolars a través de la vivència en un entorn lúdic.
La nina nova
La Nina Marina és una nina nova que salta, corre, juga i és molt apreciada per tots els nens i nenes. Un dia se li esparraca una mica el vestit i ja no la volen. Però ella encara pot fer moltes coses!
MARIETES A LA VINYA
Conte i descoberta per conèixer l’ecosistema de la vinya. El cultiu respectuós de la vinya és el millor per a la salut i el medi ambient. Si ajudem a les marietes, elles ens ajudaran a nosaltres!
LA CIBERCAPUTXETA VERMELLA - Mossos d'Esquadra
Presentació participativa on els alumnes repasse a través del conte adaptat de la Cibercaputxeta Vermella, els principals perills que es poden trobar a la xarxa.ALFABETITZACIÓ PUBLICITÀRIA
- Jornada educativa sobre publicitat - 3/4 hores de durada - Dirigida a majors de 18 anys - 6/12 persones màxim
Endrets – Geografia literària dels Països Catalans
Plataforma que relaciona literatura, art, història i geografia dels Països Catalans mitjançant textos, rutes, indrets i autors; ideal per a famílies i escoles.
Joc de lògica matemàtica
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs lògics, de càlcul mental, estratègia i habilitatEl Tió de la meva escola
Setmanes abans de Nadal comencen a aparèixer Tions per un petit bosc del costat de la granja. Què fan allà?, quina relació tenen amb les vaques?, D'on han sortit? Ho descobrirem!
Mostrant 1-10 de 2.140 elements.