Resultats de la cerca
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Una petita escapada amb una gran història al Tren del Ciment
El Tren del Ciment se situa en un entorn natural excepcional com és la comarca del Berguedà. Amb més de 100 anys d'història. Avui dia, el Tren del Ciment representa una joia ferroviària.
Perfectes desconeguts
Un sopar entre amics, un joc amb mòbils i veritats que esclaten. Secrets, mentides i tensions afloren en aquesta comèdia agredolça que despulla les relacions i qüestiona la intimitat digital.
Reprol·linitza't
Taller participatiu d’educació mediambiental i conservació de l’ecosistema.
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l' EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Cens d'ocells
Pràctica d'identificació i recompte d'aus aquàtiques
Imaginaris sense armaris. Experiències afectives i sexuals diverses
Un taller per aproximar-se als modes de representació de la diversitat afectiva i sexual.
L'obrador del mestre Huguet. Pintura i vida quotidiana a l'Edat Mitjana.
Abordarem l'expressió plàstica que es troba a la Catedral a través d'una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per a resoldre un immersiu joc de pistes.
Mostrant 1-10 de 2.140 elements.