Resultats de la cerca
La dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!
Fem d'arqueòlegs al Turó Rodó
Sabeu qui eren els ibers? Com vivien? com vestien?Decoració reciclada
Descobreix com fer manualitats creatives amb material reutilitzat per Nadal, Castanyada o Sant Jordi. Crea decoracions úniques mentre aprens sobre sostenibilitat!
Els colors de la llum
La proposta d’aquest taller es descobrir les característiques i propietats que té la llum, a partir de petites activitats.Fem el cim! del volcà Santa Margarida
Activitat per aprendre a orientar-se, identificar i situar els elements que constitueixen el paisatge de la zona volcànica a l'entorn del volcà de Santa Margarida.
CARTOGRAFIEM EL PAISATGE
El paisatge no és només un decorat, és un reflex de la societat que l’habita, el configura i el transforma.
L’aigua i el sòl
Activitat experimental desenvolupada al laboratori en la qual es comprova els diferents comportaments dels sòls a la infiltració de l’aigua i que ajuda a reflexionar sobre els aqüífers i les fonts.
Xerrades i tallers: L'hostilitat dels Centres d'Internament d'Estrangers
T’oferim xerrades per a conèixer i reflexionar sobre la realitat de les migracions i el refugi, i promoure així els valors de la convivència i l'acollida en una societat diversa com la nostra.
Descobreix el museu
Visita guiada per descobrir el MNACTEC i la seva transformació de fàbrica a museu
XERRADA PANTALLES I DESENVOLUPAMENT
- Xerrada sobre com les pantalles poden interferir en el desenvolupament - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 12 anys - Aforament il·limitat
Mostrant 1-10 de 2.140 elements.