Resultats de la cerca
El mural de Sol LeWitt
Color, línia i moviment!
Micro-Combat
Juego educativo sobre resistencia antimicrobiana. Todos los beneficios irán destinados a la investigación de nuevos antibióticos.
Contes darrere dels estels.
Espectacle "Poèticament correcte" de conta contes amb la temàtica dels estels com a eix central, per ed. infantil i cicle inicial de primària. Animació a la lectura i descobriment de l'astronomia
Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.L'ILLA DEL TRESOR (R.L.STEVENSON)
Versió simplificada de l’original de Robert Louis Stevenson, molt adaptada als infants de 4 a 10 anys. Un actor i manipulador combina teatre i titelles, a més de teatre d’objectes,
VIU LES FESTES MAJORS: QUIN ÉS EL TEU BALL POPULAR?
Amb amb aquesta visita i a través d'un dinàmic joc de pistes coneixerem la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos i acabarem amb un taller de creació d'antifaços de Festa Major.
THE LITTLE CIRCUS
𝗧𝗛𝗘 𝗟𝗜𝗧𝗧𝗟𝗘 𝗖𝗜𝗥𝗖𝗨𝗦: Un viatge personal de superació en què una jove pallassa despistada i només amb el mim i el clown, aconsegueix arribar als altres i, donar-los felicitat!
JA N'HI HA PROU..! Prevenció de la violència en l'àmbit dels joves (família, amistats, escola)
JA N’HI HA PROU..! és una activitat de teatre/fòrum que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització
Mostrant 1-10 de 2.140 elements.