Resultats de la cerca
Parlem d’energia i fem un forn solar
Taller teòric i pràctic que tracta l'ús i les fonts d'energia i la problemàtica del canvi climàtic. Els participants podrán elaborar un forn solar artesanal.
JORNADA DE PORTES OBERTES EUSS, School of Engineering (12 d'abril de 2026)
Coneix l'EUSS i la seva oferta formativa en enginyeries industrials. Vine a la Jornada de Portes Obertes del 12 d'abril de 2026
MÀGIC MÚSIC
Els nostres espectacles de màgia són participatius i molt entretinguts, per amenitzar les vostres festes,
Rock i rebel·lia: qui marca el ritme del canvi?
Analitza l’impacte del rock en els grans moviments socials del segle XX a través de les lletres de cançons icòniques. Una activitat per reflexionar, debatre i expressar idees amb esperit crític.
AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.Taller d'Astronomia sobre fases Lunars i Eclipsis amb astroxperiences.com
Descobreix el màgic món de les fases de la Lluna i els fascinants eclipsis solars i lunars amb el nostre Taller, especialment dissenyat per a estudiants de primària.
Formació en robòtica i programació
Activitat adaptada a les necessitats del centre. Per determinar horaris i dies.
L'energia pel canvi
L'activitat telemàtica "L'energia pel canvi" vol donar a conèixer la relació entre el consum energètic (i de recursos) i el canvi climàtic.
COS QUE EXPLICA
COS QUE EXPLICA: Projecte per a alumnes que fomenta l'expressió lliure i la creativitat. Ensenyem a narrar històries amb el cos, mitjançant jocs de clown i improvisació guiada. Estimulem el moviment,
Figures de Nadal amb argila JumpingClay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica Nadal on la classe fa una figura de Nadal que s'emporten a casa.
Mostrant 1-10 de 2.140 elements.