Resultats de la cerca
Olimpíada de Geologia de Catalunya
Concurs per animar i implicar els estudiants de batxillerat en el coneixement d’aquesta ciència, tot remarcant la seva importància en el món actual i promocionant el seu progrés i desenvolupament.
Taller de circ i psicomotricitat CIRKOMOTIK
El parc de la “Circomotricitat” Jocs de psicomotricitat orientats al circ. Un espai lúdic, alternatiu i no competitiu
Descobrim les joguines òptiques. Els orígens del cinema
Entendrem el funcionament del cinema tot experimentant amb les joguines òptiques que es feien servir abans que s'inventés.
Els nostres rebesavis: en Pau, en Lluc i la Laia
La troballa del Pau, el Lluc i la Laia ha permès a la comunitat científica i als paleontòlegs entendre millor l’evolució dels grans primats fòssils.
Que sabem del porno?
Dinàmica participativa
El castell de Montesquiu | Mil anys d'històries al castell de Montesquiu (ESO i batxillerat)
Visita històrica guiada
FESTA DE L' ESCUMA
Imprescindible per una festa de final de curs d'alt nivell.
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües.
La vegetació singular del parc de Torreblanca
L'activitat dona a conèixer la biodiversitat del parc de Torreblanca.
Cinema i debat: Wonder (Lleida)
A partir de la pel·lícula l'alumnat debatrà al voltant del fenomen de l'assetjament escolar i a través del diàleg es podrà replantejar els seus propis prejudicis.
Mostrant 1-10 de 2.140 elements.