Resultats de la cerca
Visita guiada: De l’edat mitjana a la revolució industrial
*Conèixer l’Ecomuseu-Farinera, la Basílica de Castelló d’Empúries i el museu de la Cúria-Presó medieval. *Descobrir la història medieval de l'antiga capital del comtat d'Empúries.
EXPLICAR HISTORIES A TRAVES DE LES IMATGES
Quina història s'amaga al darrere d'una imatge? Us proposem descobrir els elemnts bàsics per construir un relat fotogràfic.
NASA per a infantil
Recursos online per a treballar l'astronomia a infantil.
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.TITELLES: SANT JORDI I EL DRAC
Volem celebrar aquesta diada de Sant Jordi amb tots vosaltres fent-vos passar una estona divertida i posant el nostre granet de sorra perquè la cultura i les tradicions catalanes no es perdin.
Sortides de final de curs multiaventura al Pirineu
Colònies i sortides de tardor, hivern, primavera i final de curs al Pirineu
PASADO, PRESENTE Y CREMAS ANTIARRUGAS. Habitar un sólo cuerpo mientras sorteamos los mensajes que nos exigen cambiarlo.
Trabajar la autoimagen, autoestima y autoconcepto por medio del acompañamiento grupal y así desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Els moixons i la lluna
Conte participatiu sobre els ocells del Delta de l'Ebre
Introducció a l’emprenedoria col·lectiva mitjançant el cooperativisme, l’autogestió i l’Economia Social i Solidària
Introduir els i les docent de FOL als conceptes bàsics de l’Economia Solidària i el cooperativisme. Presentar els instruments per posar en funcionament una cooperativa de treball i donar exemples.
Creació de paisatge sonor (Lleida)
El so com a identitat cultural i social
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.