Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “Veus del Pacífic” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
La creació i la innovació en les cultures oceàniques
LES SENSACIONS DEL BOSC
Farem un passeig pel bosc tot aprenent a estimar la terra a través dels sentits. Gaudiran d’un circuit sensorial (amb els ulls tapats) i elaboraran un collaret fet amb elements de la natura.
El poble gitano de Catalunya: història i cultura
Visita guiada per a grups escolars: El poble gitano de Catalunya: història i cultura
POSTAL DE RECORDS
Taller d'art sobre la relació de Josep Palau i Fabre i Picasso
LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
Itinerari: Interpretar un entorn plural
Un esbós de la diversitat
Mans a l'obra (Tarragona)
L'art a través del cos
Aventura per la Vila! Gimcana de pont a pont.
Descobreix els edificis més emblemàtics de l'antic barri de la Vila, a Martorell, tot fent una divertida gimcana des de la Plaça de l'Església, a prop del Pont d'Anoia, fins el Pont del Diable.
Actuar sense parar! (Lleida)
Jugant a partir de tècniques teatrals
AL MAL TEMPS, BONA CARA
Saps quines són les principals amenaces de la vinya? A través d’un joc gegant ens posarem a la pell de la pagesia per combatre-les.
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.