Resultats de la cerca
Drawing fashion. Iniciació a la il·lustració de moda
Els alumnes s'endinsen en la història de la il·lustració de moda, coneixen artistes destacats, treballen i experimenten amb materials i tècniques de les figures conegudes.
Elles en la ciència
Aportacions imprescindibles de les dones a la ciència
La maleta del fotògraf
El Museu d’Història de Catalunya posa al vostre abast el contingut del fons Amical de Mauthausen-Francesc Boix i Campo per ajudar-vos a treballar un episodi històric tan complext com l'Holocaust.
Literatura a les xarxes (booktubers, bookstagrammers, booktokers...)
Xerrada sobre les comunitats lectores a les xarxes socials impartida per una creadora de contingut sobre llibres en catalàProgramació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.ESPAIS DE LA BATALLA DE L'EBRE.
La Guerra Descivil Espanyola, en la seva Batalla més cruel, la de l’Ebre, va significar la destrucció total de determinades viles. Una d’aquestes va ser Corbera d’Ebre.
Les pedres també parlen
Visita que recorre els principals espais del jaciment arqueològic per a descobrir la història d'Empúries i els principals trets de les civilitzacions grega i romana que hi habitaren durant segles.
Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
Bits i Bites. El llenguatge dels ordinadors
Activitat dinamitzada amb actors, al voltant dels conceptes que es troben a l’exposició L'enigma de l'ordinador
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.