Resultats de la cerca
Descobrim Vilauba, una vil·la romana
A través del joc i la deducció coneixerem de primera mà un altre aspecte de la romanització a les nostres contrades: les vil·les romanes.MÓN SANT BENET: Per sucar-hi pa
Taller de cuina i història medieval
1,2,3... salut i silenci!
L’ activitat consta de 3 dinàmiques: la primera “La contaminació de l’ entorn” introdueix els conceptes de salut i salut ambiental i repassa els diferents tipus de contaminació de l’ entorn.
Construim mons amb peces imantades Magna-Tiles i animals
Interactuar amb una gran quantitat de peces magnètiques translúcides per descobrir-ne la potencialitat: la geometria, la construcció en dues i tres dimensions, la relació amb l’espai i la llum.
Esquiades escolars (Esquí alpí i nòrdic)
Sortides a la neu a la Cerdanya, especialistes en esquí alpí i esquí nòrdic, escola d'esquí pròpia i allotjament a la Cerdanya. Esquiades d'un dia, dos, tres dies fins a setmanes blanques
Engranatges i transmissions
Taller d’experimentació al voltant dels engranatges
Projecte Electricitat-3
Taller de treball cooperatiu que es composa d’un seguit d’experiències on els nens i nenes experimenten directament les propietats elèctriques i magnètiques dels materials
Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.
LA NAVEGACIÓ TRADICIONAL
Activitat de navegació a bord d'un llagut balear centenari pel port de Barcelona on l'alumnat practicarà la navegació tal i com es feia fa 100 anys, utilitzant tècniques i eines tradicionals.
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.