Resultats de la cerca
L’aigua, un recurs escàs que cal estalviar
Taller teòric i pràctic on els participants entendran la importancia de l'aigua per a la vida i les problemàtiques relacionades amb la seva contaminació.
Visitem el vostre centre: Planetari i sessió d’astronomia
Sabem que a vegades pot resultar difícil programar una sortida fora del centre educatiu, per aquest motiu oferim una sessió d’astronomia al vostre Centre Educatiu. Ens desplacem per tot Catalunya.
Mengem en colors (Tarragona)
Aprenem ciència amb els aliments!
Exploradors de l'Estany
Descobrim tot el què ens amaga l’Estany i el seu entorn! En el Museu Darder ens endinsarem en la recerca del fons de l’Estany, la seva vegetació i la fauna.Gimcana: Manresa sota els nostres peus!
Tot caminant per la ciutat podem veure indicis del pas d’aquesta sota els nostres peus! Després d’una petita activitat al museu, farem una ruta autoguiada per Manresa.
El món de la cèl·lula (Lleida)
Observacions microscòpiques
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Jacint Verdaguer. Rondalles i poemes
Espectacles per fer sentir la poesia i els clàssics a infants i joves
Introducció a l'astronomia II
El cel vist des de la Terra i els eclipsis
MITES I LLEGENDES ALS MOSAICS DE COMA-RUGA (Museu Deu)
Mites i llegendes als mosaics de Santiago Padrós
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.