Resultats de la cerca
Aprendre a mirar
La suma de diferents punts de vista ens enriqueix
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
Maquillatge per a totes i tots
La nostra maquilladora arriba... i les cares de sobte ja no són el que eren: unicornis, micos, fades, dissenys de Fantasia... tot neix dels seus pinzells!
Descobreix Os de Balaguer fent una Gymkana Turística Digital!
La Gymkana és totalment gratuïta i per jugar-hi només necessites escanejar amb el teu telèfon mòbil el codi QR que trobaràs a la Gymkana d'Os de Balaguer.
VISITA LLIURE AL POBLE ESPANYOL DE BARCELONA
Vosaltres poseu la imaginació, nosaltres posem l'espai. El Poble Espanyol és un recinte ple de racons amb misteri, secrets per descobrir, artesania, art contemporani, zona de pícnic i sense cotxes!«Fem Caramelles!» Descobrim una tradició viva de Súria
Activitat participativa per descobrir les Caramelles de Súria a través del joc, la música i la creativitat.
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.Escape box: Mercaders i pirates de la Mediterrània medieval
L’alumnat s’endinsarà en les aventures dels mercaders i pirates de la Mediterrània medieval per descobrir el comerç marítim medieval, la importància del Consolat de Mar i, conceptes sobre navegació.
L'ànima de la Muntanya
L’ànima de la muntanya Audiovisuals: Les dones d'aigua, en Joan Serrallonga i les bruixes de Viladrau. Sales ambientades amb jocs de llum i hol·logrames. S'ofereixen sortides guiades relacionades.
L’origen de la vida
Itinerari per diversos espais i activitats del museu que permetrà a l’alumnat reflexionar sobre el possible origen de la vida i la possibilitat que hi hagi vida fora del nostre planeta.
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.