Resultats de la cerca
Premis Treballs de Recerca - Premis Generals
Premis als treballs de Recerca de caràcter general.
BANDEROLES DE SEDA AL POBLE ESPANYOL
Seda, sal, alcohol, pintura i retoladors, pinzells i bastonets de cotó més la nostra imaginació farem una postal de roba. Després coneixerem i visitarem l'artesana al seu taller.
Fenòmens elèctrics (Barcelona)
Experiments amb molt de ganxo
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Descobriment de fàrmacs
Activitat que proporciona als alumnes una visió introductòria sobre el món dels fàrmacs, quins atributs tenen i com es descobreixen.
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
La música i el so, la gran emoció visual (Tarragona)
Combinant imatges amb sonoritats diferents
Investiga com es fan els medicaments
Síntesi química, per al Parkinson
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 5 a 12 anys.
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.