Resultats de la cerca
Mans a l'obra (Lleida)
L'art a través del cos
La colònia tèxtil Rusiñol
Una visita plena d’art i història
Micràrium.
Passió pel que és diminut
El plàstic, del problema a la solució
Taller teòric i/o pràctic on tractarem la problemàtica del plàstic al nostre planeta i plantejarem diverses accions per reduir el seu impacte.
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
DE L'ART AL DISSENY: APRENEM A COMUNICAR
Quin és l’origen de l’expressivitat artística i com aquest art pot influir en el disseny gràfic actual? Aquestes són algunes de les qüestions que intentareu resoldre durant aquesta activitat.
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.CONTES QUE SONEN
Espectacle que combina contes tradicionals amb cantarelles, ambientats amb elements plàstics i personatges reals, amb la música en directePINTACARES
Una papallona, un superheroi, un paisatge amb mil flors o potser un tigre; et maquillarem del que més t'agradi!
Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.