Resultats de la cerca
Com vestia en Tutankamon?
Els nens i nenes descobreixen la indumentària que portaven els egipcis a l’època faraònica a partir d'una explicació i de reproduccions que es poden emprovar.
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.El viatge de la gota d’aigua
El tast i l’olor de l’aigua ens ajudaran a descobrir el viatge que fa cada gota, en el seu cicle natural. Una activitat deductiva a partir de la pròpia experiència i materials de suport.
Visita dinamitzada a "Colors del món" - primària (2n i 3r cicle) i ESO (Tarragona)
Visita per descobrir el món del color a través de fotografies del National Geographic. L’alumnat aprèn a observar, interpretar i entendre els colors des d’una mirada artística i científica.
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.L'entorn de Mas de Colom
Activitat de descoberta ambiental
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
Experiments a l'aula
Experiments amb aire i aigua, amb materials quotidians
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.