Resultats de la cerca
Programa de sensibilització #educaSJD
El programa #educaSJD ofereix als joves la possibilitat de conèixer històries en primera persona de col·lectius en risc d'exclusió social i d'implicar-se per canviar les situacions d'injustícia.Mobilitat segura a primària - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per treballar hàbits i valors (convivència, tolerància, solidaritat, respecte i responsabilitat) relacionats amb la mobilitat segura.
Lletres pètries. Paraules dites i escrites als murs de la Catedral
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
Promoció de la lectura: contacontes dramatitzat i interactiu en anglès, castellà o català
Activitats de promoció de la lectura contacontes titelles en anglès, castellà o català
Trenquem el silenci
Xerrada/ taller d'1h 30 min on escoltarem en primera persona una història de superació i valentia sobre l’abús a menors.
Els ecosistemes marins a la Mediterrània
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Olimpíada Matemàtica (Fase Catalana)
Concurs internacional que se celebra anualment, on es competeix resolent problemes d'alta dificultat però en els que només s'utilitzen tècniques de nivell de batxillerat.
NAS DE BARRACA
Toc de Retruc porta l'espectacle a la pròpia escola bressol on els nens coneixen l'espai. Proposem a través de cançons i jocs un recorregut pel hàbits quotidians.Visita guiada a L'Aquàrium
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservació
Visita comentada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.