Resultats de la cerca
MATCH IMPRO
A través de diferents exercicis i dinàmiques teatrals els joves es podran endinsar en el món de la improvisació, una tècnica molt lúdica i de format concurs per a poder treballar la seva creativitat
Actuar sense parar! (Lleida)
Jugant a partir de tècniques teatrals
Foley: sons i cinema (Barcelona)
Descobrint sons invisibles
Taller de Còmic: Dibuixem Super Herois i Súper Heroïnes
Els alumnes aprendran a dissenyar i caracteritzar el seu propi superheroi. Marcarem les pautes per la creació d’una petita història que reproduirem en una tira còmica.La Laura i en Joan en una recerca molt espacial (astronomia)
Recordem la composició del Sistema Solar i descobrim com s'estudiava el cel abans i avui dia. Fabriquem un telescopi i utilitzem el luxímetre per descobrir nous planetes.
Un musical de pel·lícula (Barcelona)
Una història per reviure grans cançons de pel·lícules musicals
ApS: Vigilants de la calor!
Els alumnes participen en un programa de ciència ciutadana i investiguen sobre la temperatura i el confort tèrmic de les seves llars durant períodes càlids.
EL MÓN MEDIEVAL. UN VIATGE IMMERSIU DEL ROMÀNIC AL GÒTIC
A través de la nova sala immersiva del MEV farem un recorregut per l’art, la història i el pensament de l’edat mitjana, des del feudalisme al naixement de la burgesia.
Un matí a la potabilitzadora
Descobrim el procés de potabilització.
Qui pot passar una frontera? (Barcelona)
Videojocs per pensar el món
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.