Resultats de la cerca
Interpretació poètica (Tarragona)
El cos i la paraula
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
Visita comentada a “Naufragis. Història submergida” (Tarragona)
Una immersió als jaciments subaquàtics
Taller de disseny d’experiments
De la mà de dos científics experimentats veurem alguns exemples pràctics d'experiments en diferents camps de recerca i coneixerem com s’estructura un veritable treball d'investigació.
Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Tarragona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
Natura i antics oficis del Moianès
Itinerari i joc de pistes per anar descobrint vegetació i fauna del Moianès; així com antics oficis i rutes utilitzades per bandolersVet aquí el rock (Lleida)
Bateria, ritmes i contes
L'aigua que usem
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i al Museu de les Aigües de Cornellà.
Perspectiva de gènere i ecofeminisme
Introducció al concepte d'ecofeminisme i aproximació a la situació de la dona dins el sistema agroalimentari,
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.