Resultats de la cerca
ESCOLARS NEU - Iceberg (4 dies - 3 nits)
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24
Olimpíada de Geografía
Concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar els estudiants de segon de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia.
De la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.Històries gegants: Canigó i L'Atlàntida
Amb l'acompanyament de la música i d'un gran llibre il·lustrat, la rondallaire condueix els infants al món fantàstic dels grans clàssics creats per Jacint Verdaguer.
Endinsa't en la Bioquímica
La Bioquímica i Biologia Molecular és una ciència en expansió que està canviant de forma dramàtica i espectacular en els últims anys.
Titelles d'ocells
Activitat per explorar la sostenibilitat i la biodiversitat d'ocells mediterranis, fomentant la consciència ambiental i el respecte per la natura.
Descobrim el Clixo: moviment, forma i creativitat magnètica
Clixo dona lloc a un joc ric, ple d’experimentació i de microdescobriments, que connecta amb el moviment, la curiositat i la creativitat.
Artefacte: el secret de les coses
Un taller creat per l’artista Xavier Bobés
L'HABITACIÓ DEL DARRERA
L’habitació del darrere és aquell quarto mig amagat i misteriós, on sovint tenim coses oblidades i que hem deixat enrere. Preparats per entrar-hi?
Tallers escolars de ciència
Els tallers permeten experimentar i practicar els diferents aprenentatges científics. Tenen una durada d’entre 1h i 1,5h i tot el material és a càrrec de Cel Obert.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.