Resultats de la cerca
CONTAMINACIÓ AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle.
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.El Vitraller de la Catedral
Aprendrem com es feien els vitralls a l'Edat Mitjana. Coneixerem el procés d'elaboració d'un vitrall. Farem el nostre propi vitrall com uns mestres vitrallers.
l'Aigua que Usem
Aprenem sobre els tractaments que fema l'aigua
Mobilitat segura a primària - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per treballar hàbits i valors (convivència, tolerància, solidaritat, respecte i responsabilitat) relacionats amb la mobilitat segura.
LA PEDRERA: Escola d'arquitectes
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Temps de Renaixement | Museu del Renaixement
Visita guiada al Museu del Renaixement centrada en la història dels Requesens, l’art renaixentista i la vida quotidiana al segle XVI, oferint una visió transversal de l’exposició.
PER GUSTOS COLORS
Taller per comprendre i respectar la diversitat afectiva, sexual i de gènere, fomentant l’empatia i oferint eines per combatre la LGTBIfòbia.
A ritme de nombres i xifres (Girona)
Matemàtiques fascinants
No em toquis la closca!
Coneixem la tortuga d'estany (Emys orbicularis), espècie en perill d'extinció a Catalunya
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.