Resultats de la cerca
VIOLÈNCIA MASCLISTA. COM COMENÇA TOT?
Presentació informativa adreçada a joves per tal d’evitar que aquests puguin ser víctimes susceptibles de possibles maltractaments en l’àmbit de la parella.
Un volcà i el seu entorn
Comprendre el procés de formació del volcà del Montsacopa i identificar els elements del paisatge que l'envolta i l'acció transformadora dels humans.
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.Sortides a la natura al Parc Natural de Collserola
Adreçada tant al segon cicle d'educació infantil com a tots els cicles d'educació primària. Aquesta sortida és accessible en transport públic i ideal per passar un dia a la natura amb els més petits.
JOCS D' ORIENTACIÓ I GYMKHAMES
Proposta de jcs d' orientació amb bruíxola o sense, l' objectiu és potenciar l autonomia i el joc cooperatiu.
VACUNA'T CONTRA ELS RUMORS
Els rumors són com un virus que emmalalteixen les relacions entre les persones. En els últims anys han sorgit molts d’aquests virus sobre les persones immigrades.
Visita a la potabilitzadora de Manresa
Visitem les instal·lacions on es potabilitza l’aigua de consum humà de Manresa, que arriba a la ciutat des del Llobregat mitjançant la Sèquia i és embassada al llac artificial de l’Agulla.
Mans a l'obra (Barcelona)
L'art a través del cos
El poble gitano de Catalunya: història i cultura
Visita guiada per a grups escolars: El poble gitano de Catalunya: història i cultura
Decorem rajoles? Taller de ceràmica: Trepa
Visita L'Enrajolada - Casa Museu Santacana, i decora la teva rajola seguint l'antiga tècnica de la trepa. Descobreix l'origen de la decoració ceràmica participant en una petita representació teatral.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.