Resultats de la cerca
La diversitat de la ment humana (Barcelona)
Mary and Max: Cinema i debat amb la neurocientífica Maria J. Portella
CONTAMINACIÓ AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle.
Banyoles Medieval
Itinerari pel barri vell de Banyoles per conèixer com era una ciutat medieval, com es va fundar, quins oficis s'hi desenvolupaven i quins eren els grups socials de l'època.Canvi d'aires o aires de canvi?
L’ activitat telemàtica "Canvi d’aires o aires de canvi?" pretén donar a conèixer la problemàtica actual de la contaminació atmosfèrica i acústica.
Teràpia a través del riure per a claustres estressats
Taller de risso teràpia a traves del joc dissenyat per treure tensions individuals i amb l'equip de treball per fomentar relacions sanes i disteses.
EXPLORANT EL MÓN
Activitat al planetari del museu on s’hi podrà contemplar els canvis que les exploracions geogràfiques han tingut en la manera de representar el planeta.
TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA: DJEMBE I DARBUKA
Taller circular en el qual aprendrem ritmes i patrons bàsics (Àfrica, Brasil, Turquia...) amb el djembé i la derbuka: com sonen, com es toquen, ritmes i patrons, com tocar en grup, jocs, improvisació.
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
Il·luminem robots!
Aquest taller proposa la construcció d’un robot a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
Balambambú
L’entusiasme i l’energia de Pentina el Gat amb la seva la seva singular i especial Revolució!
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.