Resultats de la cerca
Fromació Trenquem el silenci
Formació per docents on el nostre objectiu es crear un espai obert on poder conscienciar, prevenir i actuar davant de la problemàtica dels abusos a menors.
No em toquis la closca!
Coneixem la tortuga d'estany (Emys orbicularis), espècie en perill d'extinció a Catalunya
Gimcana de cohesió per a canvis de cicle
Gimcana per equips dissenyada per generar relacions interpersonal i fer suport a l'alumne en els canvis de cicle escolar
LES FINESTRES DE L'ART
Ens endinsarem en un viatge per la història, la cultura i el pensament a través de l’art.
Visita guiada al NEAN Parc Prehistòric de Capellades
El NEAN Parc Prehistòric de Capellades és un espai educatiu on l’alumnat pot descobrir com vivien els nostres avantpassats a la prehistòria, amb tallers i visites a un jaciment real.
Monedes i tresors | Museu del Renaixement
Taller per descobrir la història a través de les monedes, font d'informació econòmica, social i cultural, mitjançant un joc de pistes per la col·lecció del museu.
Vers per on - Poesia pop
Espectacle - concert de Poesia - pop. En Martí Torras Mayneris crea la dramatúrgia i dirigeix als Pentina el Gat, que musiquen poemes de la Núria Freixa, dels llibres Surts a Jugar i Versos a Galet.
MiniRitmes
MiniRitmes és un taller/espectacle interactiu que ens apropa la música, el ritme i el moviment a través de propostes lúdiques que propicien la interacció i la descoberta.LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
El món a l'aula - La Notícia de la Setmana
Treballa la notícia de la setmana a l’ESO i batxillerat
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.