Resultats de la cerca
Visita combinada al Museu de la Tècnica i Mosaics Martí
Visita i taller a l’obrador artesà de rajoles hidràuliques Mosaics Martí.
La llum i les ombres. Les primeres històries amb imatges
Entendrem el funcionament bàsic de la llum i el cinema tot jugant i experimentant amb llums i ombres.
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Cinema i debat: El gran día (Tarragona)
Un documental per debatre sobre educació
Arquitectures que ballen: construccions amb materials tous i rígids
En aquest taller els infants experimenten amb la combinació de dos mons aparentment oposats: la rigidesa de la fusta i la flexibilitat de la silicona.
Somos Únic@s. Contra l'assetjament escolar
Projecte educatiu gratuït per a lluitar contra l'assetjament escolar des de l'educació emocional i la prevenció, dissenyat per a ser autogestionat pel centre, amb materials i acompanyament.
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ HEROIS I MONSTRES
Al llarg de la seva estada a Mas Pagès, els alumnes hauran de seguir les premisses de l’Oracle -els monitors- i anar guanyant monedes per tal d’arribar vencedors al final del joc.
La física dels volcans
Com és el nostre planeta per dins? Per què es mouen les plaques tectòniques? Quina relació tenen amb l’activitat volcànica?
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.