Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi per veure les activitats que tenen la seu en aquesta localització. Deixa en blanc per veure totes les activitats de Catalunya. Si vols veure activitats que es desplacen entre diversos municipis o comarques, activa el check que trobaràs a continuació
Hi ha activitats que no tenen una ubicació fixa i que poden realitzar-se en els centres educatius o espais de diferents comarques. Activant aquesta opció veuràs totes les que poden desplaçar-se a la localització que has indicat.

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

TROBEM EL NORD - ORIENTACIÓ

Els alumnes aprendran els conceptes bàsics per orientar-se a, experimentant amb mapa, brúixola, punts de control i walkie-talkies en una activitat segura, vivencial i totalment adaptable a ubicacions

PAUL AND THE FLOWERS

El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’hi establirà una especial relació.

Com vestia en Tutankamon?

Els nens i nenes descobreixen la indumentària que portaven els egipcis a l’època faraònica a partir d'una explicació i de reproduccions que es poden emprovar.
Mostrant 1-10 de 2.224 elements.