Resultats de la cerca
Espectacles educatius per a llars d'infants
Espectacles de teatre per a nens i nenes de 0 a 3 anys. Activitats educatives molt visuals que combinen l'humor del clown amb els titelles, la màgia i la música.
Reviu el vidre!. Taller sobre residus
Amb aquest taller aprendrem sobre les tres erres i el seu ordre d'importància. Amb l'objectiu de fomentar la reflexió sobre la necessitat de reduir i canviar els hàbits de consum actuals.
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
Què en saps del VIH/sida? (Barcelona)
Divulgant investigació i fomentant la prevenció
CARTOGRAFIEM EL PAISATGE
El paisatge no és només un decorat, és un reflex de la societat que l’habita, el configura i el transforma.
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
Som Natura
Un viatge immersiu a través de les emocions
VISITA COMBINADA AL MOLÍ DEL FOIX I EL CIARGA. NATURA I HISTÒRIA A SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
Començarem amb la descoberta de la vegetació autòctona al jardí botànic del Molí del Foix i acabarem amb la visita al CIARGA i el Refugi antiaeri del Serral.
Reprol·linitza't
Taller participatiu d’educació mediambiental i conservació de l’ecosistema.
Presentació a docents: “Ciència amb ritme”
Sessió informativa per participar en el projecte
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.