Resultats de la cerca
Descobrim la Feixa dels Ocells
Proposta que cerca introduir als alumnes en les tècniques d’observació ornitològica. Descoberta de la població d’ocells hivernants als boscos i conreus del Parc Natural de la Serra de Collserola.Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
MÓN SANT BENET: Experiència Modernista
Visita modernista guiada
Caçadores de mamuts
Visita dinamitzada sobre el gegant de l'edat de gel
“Sant Joan Baptista – Piedra, fe y memoria viva”
Visita virtual parroquia Sant Joan Despí
La Princesa, el drac i altres contes d'amor i monstres
La nostra princesa no és una noia normal. De fet, res a la seva vida sembla normal! Tot li passa a ella! Us ho podeu creure?
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.NETEGEM L'AIGUA
Activitat experimental sobre la importància i la dificultat de tenir aigua potable i de depurar aigües residuals per a garantir el desenvolupament i protegir el medi natural
Arquitectures que ballen: construccions amb materials tous i rígids
En aquest taller els infants experimenten amb la combinació de dos mons aparentment oposats: la rigidesa de la fusta i la flexibilitat de la silicona.
Univers Gaudí amb Park Güell
La visita dinamitzada a G Experiència i el Park Güell vol donar a conèixer Gaudí d'una forma innovadora, mitjançant una activitat educativa-cultural adaptada les competències de cada nivell.
Mostrant 1-10 de 2.092 elements.