Resultats de la cerca
Corbes i superfícies reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?mSTEAM: Fes ciència amb el mòbil a l'aula
Nova proposta didàctica de mSchools per promoure l’aprenentatge científic a l’aula a través de la tecnología mòbil.Bosc Elàstic
El circuit de xarxes en alçada, passadissos i tobogans ja està a punt per tornar a saltar, jugar, i riure de valent!
Visita guiada a la Vil·la romana dels Munts
Activitat realitzada a la Vil·la romana dels Munts
Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
Geocaching a les Muntanyes del Baix
Amb l’ajuda d’un GPS buscarem els geoamagatalls amagats a la vall del Llor, que formen part del joc oficial “Geocaching”.
Taller Excavem el Miocè al CRIP
Trobar un fòssil no és una feina fàcil. Cal saber on buscar però també com fer-ho. I un cop trobat, la feina no s’acaba, de quin animal era aquell ós petrificat? Sigues paleontòleg per un dia!
Mobilitat segura a primària - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per treballar hàbits i valors (convivència, tolerància, solidaritat, respecte i responsabilitat) relacionats amb la mobilitat segura.
Meteorologia, clima i matemàtiques
Descobrim la importància que tenen els instruments de mesura, les dades i les matemàtiques per a predir, des del temps que farà demà, fins al clima del futur o els fenòmens meteorològics extrems.
Rapejant els clàssics (Tarragona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Mostrant 1-10 de 2.224 elements.