Resultats de la cerca
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOAERÒDROMS, PRESONS I REFUGIS: CIARGA I CASTELL DE PENYAFORT
Amb aquesta activitat l'alumnat podrà conèixer els tres espais clau per entendre els fets protagonistes i conseqüències de la guerra aèria al Penedès.
M'agrada tal com soc II
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Visita comentada a “Talking Brains” (Lleida)
Com el cervell modela el llenguatge
Experiments de física
Un itinerari al llarg de diversos àmbits de la Física realitzat a través de diversos experiments presentats per professors-monitors de la Facultat.
Conferències a mida sobre Astronomía i Ciència amb astroxperiences.com
A més dels cursos, tallers i formacions, et convidem a descobrir les nostres conferències divulgatives que et portaran al cor mateix de l’univers.
POSTDATA MACBA. Correspondències d’artista a l’escola
POSTDATA és un projecte d’art a les escoles que aposta per afavorir una experiència singular amb l’art fora del museu, introduir l’art contemporani a l’aula sense domesticar-lo.
Traços botànics: explorant el Bosc vertical
Taller d’il·lustració científica amb Lucía Gómez
Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Mostrant 1-10 de 2.224 elements.