Resultats de la cerca
XERRADA PANTALLES I PUBLICITAT
- Xerrada sobre el vincle entre pantalles i publicitat - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 16 anys - Aforament il·limitat.
El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
T'agrada el que veus al mirall?
. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Mes enllà de l’Homo sapiens...
Cap on avança l’Homo sapiens com a espècie? En aquesta activitat reflexionarem sobre l’impacte de les últimes innovacions tecnològiques en l’evolució humana i la configuració de la societat del futur.
Actuar sense parar! (Lleida)
Jugant a partir de tècniques teatrals
L’origen de la vida
Itinerari per diversos espais i activitats del museu que permetrà a l’alumnat reflexionar sobre el possible origen de la vida i la possibilitat que hi hagi vida fora del nostre planeta.
Superem barreres. MIFAS
Itinerari per descobrir les barreres arquitectòniques amb les que es troba una persona amb discapacitat en el seu dia a dia. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.Pitàgores: El rei dels triàngles
Aquest taller proposa un joc amb el triangle com a protagonista. Es treballa la figura del triàngle com a element essencial de la geometria a través de jocs i construccions matemàtiques.
Mobilitat segura a primària - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per treballar hàbits i valors (convivència, tolerància, solidaritat, respecte i responsabilitat) relacionats amb la mobilitat segura.
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.