Resultats de la cerca
Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
SBONK - (UN ESPECTACLE PARTICIPATIU A LA TEVA ESCOLA) - CATALA /INGLES /CASTELLANO
Un espectacle infantil de teatre, clown, mim i visuals inspirat en els contes de Gianni Rodari i que parla d'ecologia, contaminació i que promou solucions per a un món millor, més net i més sa.
Bit a bit. Arquitectes digitals (Barcelona)
Del modernisme a l'arquitectura col·laborativa
Jacint Verdaguer. Rondalles i poemes
Espectacles per fer sentir la poesia i els clàssics a infants i joves
ESCANEJA EL CODI (Museu Deu)
Veure, mirar i contemplar una obra d’art és llegir i interpretar. Tota obra d’art diu quelcom a aquell qui la vol entendre.
Les ulleres liles. Repensar el llenguatge audiovisual
Aprenem a identificar els elements que conformen el llenguatge audiovisual des d'una perspectiva de gènere.
“El viaje del pesebre – Historia viva en 360º”
Homenaje a los creadores de belenes de todo el mundo.
Heroïnes de pel·lícula. Més enllà dels estereotips de gènere
Visionat d'un curtmetratge amb perspectiva de gènere amb una activitat posterior.
L’art de veure-hi més enllà | Museu del Renaixement
Activitat per explorar el tapís "El triomf del Temps sobre la Fama" amb la metodologia VTS, fomentant l’observació, l’expressió oral, el pensament crític i el respecte a través de l’art.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Mostrant 1-10 de 2.114 elements.