Resultats de la cerca
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.Fem Torrons a GranjaPidelaserra
. Picarem les ametlles artesanalment i decorarem el torró amb un toc molt original.Inclou visita als animals de la granja i passejada en carro. Cada infant s´emportarà el seu propi torró.
ESCOLA SENSE VIOLÈNCIES - L'Eina per a la vostra persona COCOBE! - programa gratuït
Programa per prevenir, detectar i actuar des de l'escola davant de qualsevol forma de violència que pugui patir un infant o adolescent. l'Eina per a la vostra persona COCOBE!
Com innovar i ser creatiu. T’hi atreveixes?
Aproximació al concepte d’innovació per crear productes o serveis de gran valor.
Visita dinamitzada a “Còmic” (Girona)
Descobrint el novè art
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
LA LLUNA D'EN CALSINA (Museu Deu)
Hi ha un quadre al Museu Deu que no deixa indiferent ni a petits ni a grans.
APPangea – Geografia i Història per ESO i Batxillerat
APPangea ofereix activitats didàctiques basades en mapes digitals i jocs de geografia-història, per treballar a l’aula o de forma autònoma. Recursos gamificats i adaptats al currículum.
Llepa't els dits amb la història
Visita dinamitzada per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història, des de la prehistòria fins a època medieval, on el menjar és el fil conductor.
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
Mostrant 1-10 de 2.113 elements.