Resultats de la cerca
Maleta pedagògica: La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda (aqüicultura)
La maleta, amb dos jocs i recursos pedagògics, s’ha elaborat a partir del conte La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda, sobre la recerca en aqüicultura.
Colors del món (Tarragona)
Visita comentada
Fem d’exploradors al delta del Llobregat
Sortida interactiva als espais del delta del Llobregat per la descoberta i identificació de la seva fauna.
Taller de Circuits Elèctrics
Piles, llums LED, cables, motors, interruptors, timbres, resistències… Construirem circuits elèctrics amb diferents materials i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.
Reacció en cadena
Acceptes el repte?
Cúpules de Leonardo
A partir de peces de fusta, els alumnes podran construir cúpules basant-se en l’acoblament tridimensional d’elements que es donen suport els uns als altres.El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
El cinema domèstic i la memòria familiar
Mapa del futur
Està pensat perquè els estudiants reflexionin sobre les seves metes personals, professionals i acadèmiques, de manera creativa i participativa.
Mostrant 1-10 de 2.116 elements.